Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Heb je een onopgelost telefoonnummer in je gespreksgeschiedenis en wil je hier contactgegevens aan toevoegen? Met Enreach kun je dit gemakkelijk doen door het nummer toe te voegen aan je persoonlijke contacten. In deze handleiding leggen we uit hoe je dit stap-voor-stap doet.
Wat is een onopgelost telefoonnummer?
Dit is een nummer zonder gekoppelde contactgegevens in je gespreksgeschiedenis.
Kan ik de details later aanpassen?
Ja, je kunt op elk moment de details van persoonlijke contacten bewerken in je Enreach-interface.
Wat als het plusteken niet beschikbaar is?
Neem telefonisch of mailcontact met ons op, dit kan een technische fout zijn.
Waar vind ik mijn persoonlijke contacten?
Ga naar de sectie 'Persoonlijke contacten' in het hoofdmenu van Enreach.
Kan ik het nummer direct verwijderen?
Ja, je kunt ervoor kiezen om het nummer te verwijderen in plaats van contactgegevens toe te voegen.
Wat kun je zelf regelen in Operator met Hosted VoIP van Enreach?
In Operator (op.hallo.eu) met Hosted VoIP van Enreach kun je veel zaken rondom je telefonie zelf beheren. Zo heb je controle over je telefooncentrale en kun je instellingen aanpassen naar wens. In deze handleiding lees je wat je allemaal zelf kunt regelen en hoe je dit kunt doen.
3 juli 2025
Wat kun je zelf regelen voor telefonie in OneBase (KPN EEN)?
Als klant van Hallo heb je via OneBase (onebase.io) zelf controle over jouw telefonie en mobiele instellingen. Met OneBase kun je eenvoudig alles regelen, van het instellen van een voicemail tot het bouwen van je telefooncentrale. In deze gids laten we zien wat je allemaal zelf kunt doen om je zakelijke telefonie naar wens in te richten.
2 juli 2025
Wat kun je zelf regelen in 3CX?
Als klant van Hallo kun je veel zelf regelen in de 3CX-telefooncentrale. Via het online platform van 3CX (3cxlab.3cx.nl) bepaal je zelf hoe jouw telefooncentrale eruitziet. Dat geeft je controle en flexibiliteit om je instellingen op maat aan te passen.
2 juli 2025
Mijn Hallo
Een compleet overzicht van al je diensten onder 1 dak
Populaire producten
Kennis
Wij zijn Hallo
Locaties
Aanmelden
Support
© 2025 - Alle rechten voorbehouden