Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Geen internet op je telefoon kan vervelend zijn, maar vaak is er een eenvoudige oplossing. Het probleem kan komen door een leeg internetbundel, een netwerkstoring, of instellingen die aangepast moeten worden. Volg deze stappen om je verbinding te herstellen.
Voor iOS:
Voor Android:
Voor iOS:
Voor Android:
Blijft het probleem zich voordoen? Neem gerust contact op met ons supportteam; we staan klaar om je verder te helpen.
Waarom helpt het om Wi-Fi en mobiele data uit en weer aan te zetten?
Soms werken verbindingen niet goed door een tijdelijke storing. Het opnieuw activeren van je verbinding verhelpt dit vaak.
Wat doet een herstart van mijn telefoon?
Een herstart kan kleine softwareproblemen oplossen en je netwerk opnieuw instellen.
Wat als niets werkt?
Neem contact op met Hallo Support. We helpen je graag verder met een oplossing.
Hoe vraag ik een nieuw mobiel abonnement aan?
Wil je een nieuw mobiel abonnement afsluiten bij Hallo? Laat het ons weten — we regelen het graag voor je. In dit artikel lees je precies welke informatie we nodig hebben om je aanvraag snel en probleemloos te verwerken. Zo kun je binnen no-time aan de slag met je nieuwe simkaart of eSIM!
24 juni 2025
Hoe kan ik mijn simkaart blokkeren of deblokkeren?
Je kunt een zakelijke simkaart laten blokkeren of deblokkeren door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Dit is nodig bij verlies, diefstal of een foutieve blokkade. In sommige gevallen is het beter om een vervangende simkaart aan te vragen.
17 juni 2025
Vervangende simkaart aanvragen
Heb je een nieuwe simkaart nodig, bijvoorbeeld omdat je je telefoon bent kwijtgeraakt, je simkaart kapot is, of je wilt overstappen naar een eSIM? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice. We regelen het snel voor je.
17 juni 2025
Mijn Hallo
Een compleet overzicht van al je diensten onder 1 dak
Populaire producten
Kennis
Wij zijn Hallo
Locaties
Aanmelden
Support
© 2025 - Alle rechten voorbehouden