Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Heb je een nieuwe simkaart nodig, bijvoorbeeld omdat je je telefoon bent kwijtgeraakt, je simkaart kapot is, of je wilt overstappen naar een eSIM? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice. We regelen het snel voor je.
Je hebt een nieuwe simkaart nodig in de volgende situaties:
📬 Let op: Simkaarten worden per post verstuurd. Houd rekening met een korte levertijd.
Een eSIM is een digitale simkaart die je op je telefoon activeert zonder dat je een fysieke kaart hoeft in te steken.
Let op: Niet alle toestellen ondersteunen eSIM. Controleer dit eerst in de instellingen van je telefoon of op de website van de fabrikant.
Wat is een pukcode en waar vind ik deze?
Een pukcode is een beveiligingscode voor je simkaart. Je vindt deze op het pasje van je simkaart.
Kan ik op zowel mijn tablet als mobiel tegelijk een duosim gebruiken?
Nee, een duosim kan niet tegelijk op 2 verschillende apparaten gebruikt worden.
Waarom je data roaming moet uitschakelen op zee
Ga je varen op zee? Data roaming kan op zulke momenten voor onverwacht hoge kosten zorgen, omdat je telefoon verbinding maakt met maritieme netwerken zoals MCP (Maritime Communications Partner). In dit artikel leggen we stap-voor-stap uit hoe je data roaming uitschakelt en welke alternatieven er zijn voor internet op zee.
27 juni 2025
Hoe vraag ik een nieuw mobiel abonnement aan?
Wil je een nieuw mobiel abonnement afsluiten bij Hallo? Laat het ons weten — we regelen het graag voor je. In dit artikel lees je precies welke informatie we nodig hebben om je aanvraag snel en probleemloos te verwerken. Zo kun je binnen no-time aan de slag met je nieuwe simkaart of eSIM!
24 juni 2025
Hoe kan ik mijn simkaart blokkeren of deblokkeren?
Je kunt een zakelijke simkaart laten blokkeren of deblokkeren door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Dit is nodig bij verlies, diefstal of een foutieve blokkade. In sommige gevallen is het beter om een vervangende simkaart aan te vragen.
17 juni 2025
Mijn Hallo
Een compleet overzicht van al je diensten onder 1 dak
Populaire producten
Kennis
Wij zijn Hallo
Locaties
Aanmelden
Support
© 2025 - Alle rechten voorbehouden